Skip to the content Skip to the main menu

12 teser fra friskolelivet

  • 12 teser
  • Børnesyn
  • Dannelse
  • Samfundet
  • Lederens rolle
  • Forfattere
  • Kontakt

Om teserne

De teser som du finder på denne side, blev til ved Dansk Friskoleforenings kursus “Ledelse af fri skole”, som en del af studiekredsen “12 teser”.

Ledere fra frie skoler i hele landet har været en del af en studiegruppe, der igennem oplæg og dialog har fundet frem til de 12 teser.

Studiekredsen bliver ledet af friskolelederne Jesper Villadsen og Morten Mosgaard

  • 12 teser
  • Børnesyn
  • Dannelse
  • Samfundet
  • Lederens rolle
  • Forfattere
  • Kontakt

Om teserne

De teser som du finder på denne side, blev til ved Dansk Friskoleforenings kursus “Ledelse af fri skole”, som en del af studiekredsen “12 teser”.

Ledere fra frie skoler i hele landet har været en del af en studiegruppe, der igennem oplæg og dialog har fundet frem til de 12 teser.

Studiekredsen bliver ledet af friskolelederne Jesper Villadsen og Morten Mosgaard

2. Børn har ret til at være børn og ret til at være sig selv.

  • Posted in 12 teser om de frie skolers børnesyn
Previous post: 3. Børn gør, hvad de kan for at lykkes. Next post: 1. Alle børn har et iboende og ukrænkeligt værd.

Comments are closed.

Related Posts

1. Alle børn har et iboende og ukrænkeligt værd.

12. Børnene er forældrenes ansvar.

8. Børn skal være en del af anerkendende og forpligtende fællesskaber for at udvikle sig til frie og myndige voksne.

7. Børn danner karakter, udvikler selvværd og får livsmod, når jeg bliver til vi og vi bliver til mig.

Theme by Anders Norén